Novi Sad
27.10.2015.
07:24 > 07:25
Žitelji Veternika su s 1.500 potpisa pokrenuli inicijatvu u lokalnoj samoupravi da se izmeni zonsko-tarifni sitem u gradskom i prigradskom prevozu da bi Veternik bio u prvoj zoni gradskog saobraćaja.
  • 30.10.2015 21:36
    @Odgovor Na Anonimus - opet neznanje inicira pros
    Prijatelju, ti si napisao: "dok je cena usluge najjeftinija u Srbiji i Evropi." Dakle "cena usluge" Spisak i drugih gradova u Evropi gde je besplatan gradski prevoz imaš na internetu, kako u Istočnoj tako i u Zapadnoj.
    Drugo upetljavaš se u plaćanje lokalne samouprave. Kažeš: "U Knjaževcu prevoz placa lokalna samouprava" Pa odakle se finansira lokalna samouprava? Pa zbog koga postoji gradski prevoz? Ko su korisnici gradskog prevoza?
    No dobro shvatam da običan čovek nije vredan postojanja i razmišljanja i da "elite" trebaju da totalno gospodare svim.

  • odgovor na anonimus

    29.10.2015 20:56
    opet neznanje inicira prostakluk
    U Knjaževcu prevoz placa lokalna samouprava.N emislis valjda da se on odvija sam od sebe.Ja sam pricao bas o tom finansiranju.U svakom slucaju to je visa matematika za nekoga ko ostavlja komentar kao animus
  • 28.10.2015 16:12
    @Pouzdano - kad se politizira na mestu na kome ne
    Lažeš a nemaš ni srama.
    U Knjaževcu u Srbiji je besplatan autobuski prevoz Imaš na internetu.
    A ti koji su "stručni" bi treblo da se prekontrolišu na koji način su došli do "stručnosti"
  • Staša

    28.10.2015 13:56
    Futog bi trebao da bude druga zona jer je odmah posle Veternika,u koliko se usvoji Veternika kao gradska zona.
  • pouzdano

    27.10.2015 20:56
    kad se politizira na mestu na kome nema mesta poli
    GSP je po svim anketama jedino preduzece koje poslednjih godina iskazuje znacajno zadovoljstvo novosadana.Ovakav pristup polupoliticara ide u pravcu urusavanja i ovog JP.Sramota je na koji nacin se tumace strucne stvari od funkcije na kojoj je Nemanja Vukcevic.Osnovni princip gradskog prevoza je socijalnog karaktera, sto predstavlja rentabilan odnos usluge prevoza i finansiranja prevoza.Nivo izdvajanja za JGSP je sramotno mali, dok je cena usluge najjeftinija u Srbiji i Evropi.Sramota je na sta ce to dovesti za par godina.Tada ce trebati mnogo vise da se vrati nivo usluge na priblizni nivo,kakav imamo danas.Poveravanjem poslova privatnim prevoznicima, sve ce se jos vise preliti na budzet i trosak gradan,a o korupciji ne treba ni govoriti.
  • zapadnjak

    27.10.2015 20:34
    Ukidanje diskriminacije
    Kolima se vozim iz Veternika na posao na Novo Naselje i to me kosta 3km*0.05l/km*140 = 21 dinar. Kako ih nije sramota da natrpavaju pune autobuse prema Veterniku za 110 dinara da bi vozali za 55 poluprazne po gradu. Treba da posluju ekonomski, a ne da cuvaju socijalni mir preko tudjih ledja. Isto tako trebaju da nauce da voze - a dotad ih ne pustati u ulicice po Veterniku.
  • 27.10.2015 13:18
    Vrhunac bahatosti.

    @ Lovac Luka: naravno da je tako, tako ce i biti
  • Lovac Luka

    27.10.2015 12:23
    zone
    Da li ce te gospodo traziti i da placate porez na imovinu kao mi u prvoj zoni.Ne ide to bas tako,kada bi da se vozite da ste prva zona a za placanje prigradska,ako smatrate da ste dovoljno blizu,prosetajte malo ili cekate da vam se obezbede sendvici.Kada bi nesto i radili sigurno bi vam bilo lakse bar bi dobijali markice za prevoz.
  • roska

    27.10.2015 11:07
    vetercani ``oslobodioci`` ne treba da placaju autobusku kartu za prevoz jer je njima neko rekao da se nasele u okolinu novog sada i tu im je sve besplatno i mugu da rade sta god zele od divlje gradnje, ne placanje komunalija itd!!!
  • Dragan

    27.10.2015 09:30
    Ajmo ....
    Potrebno je i jogurt da se deli na ulazu ... barem u smeru ka centru grada. A u povratku da se gusla neka narodna "umotvorina" o velikom vođi :))))
  • 27.10.2015 09:12
    Tako je to kad tarifni sistem kroje ograničeni mozgovi. Makar imali i diplomu saobraćajnog inženjera ili ekonomiste.
    Gde piše da druga zona mora biti duplo skuplja od prve? Može li se to izmeniti jednostavnom odlukom ili se mora na referendum?
  • Skupo

    27.10.2015 09:10
    Pa kad je puno kancelariskih strucnjaka za gledanje kroz prozor u gsp. treba te plate obezbediti
  • 27.10.2015 08:57
    Sretno
    Mislim da će to i dobiti, samo ima jedna mala sitnica: prorediće im polaske autobusa.
    I vuk sit i ovce na broju.
    A posebno jer je to glasačko područje SNS-a, u koje samim tim vredi i ulagati.
    A mi ostali, nećemo ni kante za smeće dobiti.
  • BANE

    27.10.2015 08:53
    Apsoluto podžavam ovaj zahtev.
    Dovoljno je samo da pogledate koliko recimo linija broj 9, 6 ili 5 pređju klometara u prvoj zoni, dok čak Futoški bus pređe manje a karta u jednom smeru 135 din!
    Uključite gsp sajt pa se i sami uverite da gore pomenute linije imaju dužu trasu nego ove ze Veternik i Futog.
    http://www.gspns.rs/mreza
  • ste

    27.10.2015 08:49
    ne samo veternik
    Rumenka je još bliža onda bi morali i rumenku u prvu zonu
  • Pera

    27.10.2015 08:46
    Cena u skladu sa trasom
    Nema smisla naplacivati toliko kad za slične linije uzimaju duplo manje.
  • 27.10.2015 08:45
    a kakvi ce biti displeji?
  • Lexv

    27.10.2015 08:39
    Da, ali ako se sad Veternik smesti u prvu zonu, onda ce Futozani da kazu "mi smo na samo 500 metara od Veternika a nama je duplo skuplja cena karte". I tako u nedogled. Sa druge strane, 110 dinara je dosta skupo. Sto lepo ne stave jos jednu zonu izmedju prve i druge gde bi bio Veternik pa da cena karta bude realna, recimo 70 dinara? To bi bilo pribliznije kilometrazi nego ovo sad a i predlozeno smanjenje na 55 dinara.
  • živan

    27.10.2015 08:20
    Kupovanje glasova
    Veternik, a i mnoga okolna mesta, su baza SNP, pa je udovoljavanje neosnovanoj zzelji Veterniccana predizborna kupovina glasova. Cena bi mogla da bude ista kada bi i cena kvadratnog metra stana na Veterniku bila kao u gradu. Jeste da je skupo dati 100 dinara za autobusku kartu, ali postoji znatno jeftinija mesecna karta, a mislim da bi se mogao uvesti i popust za kupovinu bloka od 12 karata, sto je nekada bila praksa u radu GSP Novi Sad.
  • 27.10.2015 08:05
    jos su komunisti napravili da migraciju na liman i veternik voze odmah sa stanice
  • ОCNI CENTAR RADNOVIC Novi Sad

    27.10.2015 07:47
    Bravo !!!
    Sve pohvale za inicijativu da prevoz za Veternik bude zona I...ovo je davno vec i trebalo biti...jer je Veternik odavno gradsko podrucje...cak je vise gradsko nego neki drugi delovi grada, koji su u prvoj zoni.
  • Novosadjanin

    27.10.2015 07:37
    Podrska!
    Ne samo Veternik, vec i SVI delovi Novog Sada kolika god da je katastarska opstina.

    Nek se ovi uklope kako znaju. Mogu lepo i autobuse na plin da teraju tamo pa ce da im bude duplo isplativije nego na naftu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna